Thursday, January 22, 2009

深圳 的朋友!












剛剛有朋友從深圳打個電話給我。他是伊朗人。去年在大陸的時候他是我好朋友。我離開深圳的那一天他送我去機場。他人很好。除了他以外我在深圳還有幾個朋友,有的繼續念書,有的工作。希望有機會跟他們見面。


1。塞翁失马。 There is no happiness (smth good) without smth bad
2.红杏出墙 about a woman who seeks lover
3. 满身铜臭. a man who adores money, who is crazy about it

No comments:

Post a Comment