Wednesday, February 11, 2009

我相信命運。。。


我相信命運。我是宿命論者.如要發生什麽事情我不能改變。人只能把不重要的東西,小的事情改一下。

我來到臺灣也不是偶然的,是我的命運。

發生不好事的話不要痛苦,因爲這個是應該發生的,不能避免的,但過以後一定要好點。

1。一去不復返 gone with the wind ,gone forever
2。一失足成千古恨 one wrong step may bring a great fall
3。一年之計在於春 April and May are the key of the year, it is important to make early decisions: a year's plan is in the spring.

No comments:

Post a Comment