Sunday, March 22, 2009

...its like where are YOU?


昨天我的表妹跟她媽媽從加拿大來了莫斯科。她們已經三年沒去過俄羅斯!!! 她們打算在莫斯科過兩個星期,然後囘多倫多。現在表妹住在我莫斯科的房子。 我的父母來了機場接她們。 表妹到了我的房子就在facobook給我寫了一封信:

i am sitting in your room and it is the most surreal thing in the universe! i totally need you to be here, something is definately missing. all your mary kate and ashley stuff, all your collectibles....its like where are YOU?


真的好奇怪,她正在在我的房子,但是我不再。。。

1。 江河日下 get worse and worse
2。 百折不撓 never give up, fight till the very end
3. 百聞不如一見 its better to see it once by your own eyes than to hear about it 100 times

No comments:

Post a Comment